sábado, 22 de fevereiro de 2014

pkra panama



many times the game does not end the way you expect,but at this time was how I wanted to finish it,being on the podium was my goal and i manage to make it there,i want to thanks all you guys for the support and the good vibes sent by all around the world to me on the last days,as I always say:without you guys this wouldn't be possible for me,stoked on my 3° place at the first pkra stop of the year,and I
hope to see you on the next stop!
BEST Kiteboarding crew you are one of my biggest motivation to go BIG!

muitas vezes o jogo nao termina da maneira esperada,mas desta vez para mim terminou justamente da maneira que eu estava esperando,subir ao podio era realmente meu objetivo nesta competiçao,e graças  a deus eu conssegui chegar la,quero agradecer a todos por o suporte e as boas vibraçoes enviadas de varios lugares do mundo,como eu sempre falo:sem voces isso nao seria possivel para mim,estou muito mas muito mesmo alegre com meu 3° colocado na primeira etapa do circuito mundial

Nenhum comentário:

Postar um comentário